Sunday, October 23, 2011

Changes...

Just when for a ceramah at Melaka Avillion Legacy hotel yesterday.
hmm.penat tu memanglah penat.At least,tak balik dengan tangan kosong kan.
Dapat jugak ilmu yang berguna.
The ceramah was about how tu cure your backpain and the way to reduce it.
Selalunya yang pergi ni sume 40+, tapi sayalah yang paling muda pgi ceramah.
Like I care. Actually it has been for a long time I've been suffering for it. I mean backpain.
Dari leher sampailah ke pinggang.hmm. Dah macam orang tua. Memang sakit.
What to do? If I go for a checkup at any hospital, confirm doctor suruh buat surgery...
Ala, biasalah doctor pun buat business gak. sikit sikit surgery.
I hate the doctor yang mata duitan. And yang pandai manipulate and menipu.
Tak gunalah kalau ada ilmu tinggi mane pun, kalau kerja dok menipu orang, sama jugak.

REZEKI TAK BERKAT.

Ok.Forget about those useless doctor. Let me tell you about

No comments:

Post a Comment